O kupnji
1O kupnji
U internet trgovini e-povoljno.com.hr i dostupni su sljedeći uvjeti plaćanja:
* nakon preuzimanja - ukupna kupoprodajna cijena + troškovi dostave navedeni u narudžbi, dostavljač vam NEĆE naplatiti nikakve dodatne naknade.
* po predračunu - predračun šaljemo odmah po primitku narudžbe, iznos kupnje prenosite na naš transakcijski račun koji se nalazi na predračunu, a plaćanje je potrebno izvršiti najkasnije 3 dana od dana narudžbe. datum narudžbe, inače će narudžba biti poništena.
Dostava se vrši preko ugovornog partnera GLS Slovenija.
* Troškovi dostave obračunavaju se prema važećem cjeniku GLS Slovenija. Proizvode koji su na zalihi šaljemo isti dan ili u najkraćem mogućem roku.
* Trošak dostave obračunava se prije izvršenja narudžbe i odnosi se na područje Slovenije. Za bržu dostavu ili dostavu izvan Slovenije potrebno je dogovoriti telefonom ili e-mailom.
* Dostava se vrši u jutarnjim satima, stoga je preporučljivo da navedete adresu dostave na kojoj ste dostupni u jutarnjim satima, ali paket se može dostaviti i na Vaše radno mjesto. Ukoliko dostava nije uspjela ili ako ste odsutni u vrijeme dostave, dostavna služba vam ostavlja obavijest, a vi preuzimate paket u najbližoj poslovnici GLS Slovenija u roku od 15 dana.
* Cijena svake dostave je 5,10 €
sollicitudin augue sit amet magna. Donec aliquam dictum quis, tincidunt molestie, neque nibh ultricies nec, aliquam purus. Fusce convallis non, facilisis sodales. Vivamus sem at augue. Nulla et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Vivamus justo.
2Vrijeme isporuke
Vrijeme isporuke ovisi o proizvođaču proizvoda. Ukoliko naručene robe trenutno nemamo na zalihi, obavijestit ćemo Vas e-mailom ili telefonom o očekivanom roku isporuke.
Kada naručena roba ima različite rokove isporuke, bit će isporučena u roku koji vrijedi za proizvod s najdužim rokom isporuke. Primjerice, ako je naručen artikl s rokom isporuke od 3 dana, a artikl s rokom isporuke od 10 dana, roba će biti isporučena najkasnije u roku od 10 dana.
Proces narudžbe - kupnja Na web portalu e-povoljno.com.hr prikazani su proizvodi koje korisnik/kupac može naručiti pregledavajući web trgovinu. Uz odabrane proizvode naveden je ukupni trošak kupovine.
Korisnik/kupac uvijek ima mogućnost odustati u bilo kojem trenutku, sve do "Završetka kupovine". Ukoliko željeni proizvod nije na web stranici, kupac može poslati upit za ovaj proizvod. Ukoliko je narudžba uspješno proslijeđena, klijentu/kupcu se ispisuje tekst Vaša narudžba je uspješno izvršena...
Molimo vas da prilikom narudžbe navedete svoj broj telefona jer nam je potreban za dostavu. Ukoliko želite platiti po predračunu, ako želite da paket bude dostavljen na drugu adresu, ili ako narudžba zahtijeva dodatne podatke, kao što je boja ili bilo koji drugi podatak, upišite ga u komentar.
3Proces narudžbe - kupnja
Na web portalu e-povoljno.com.hr prikazani su proizvodi koje korisnik/kupac može naručiti pregledavajući web trgovinu. Uz odabrane proizvode naveden je ukupni trošak kupovine.
Korisnik/kupac uvijek ima mogućnost odustati u bilo kojem trenutku, sve do "Završetka kupovine". Ukoliko željeni proizvod nije na web stranici, kupac može poslati upit za ovaj proizvod. Ukoliko je narudžba uspješno proslijeđena, klijentu/kupcu se ispisuje tekst Vaša narudžba je uspješno izvršena...
Molimo vas da prilikom narudžbe navedete svoj broj telefona jer nam je potreban za dostavu. Ukoliko želite platiti po predračunu, ako želite da paket bude dostavljen na drugu adresu, ili ako narudžba zahtijeva dodatne podatke, kao što je boja ili bilo koji drugi podatak, upišite ga u komentar.
4Opis tehničkih postupaka za sklapanje ugovora
Dodavanje proizvoda u košaricu
Odaberite željeni proizvod na web stranici. Odabrani proizvod možete kupiti na dva načina:
1. Gumb "DODAJ U KOŠARICU".
Klikom na zeleni gumb "Dodaj u košaricu" dodajete proizvod u košaricu.
gumb u gornjem desnom kutu), ili završite kupnju i pritisnite gumb "Na blagajnu".
Kada u košarici imate sve odabrane proizvode, imate pregled svoje narudžbe u košarici i mogućnost promjene količine proizvoda.
Klikom na "Blagajna" gumb vas preusmjerava na stranicu "Završetak kupnje" gdje upisujete podatke o uplatitelju, način plaćanja i završavate kupnju gumbom "Kupite sada".
Klikom na "Blagajna" gumb vas preusmjerava na stranicu "Završetak kupnje" gdje upisujete podatke o uplatitelju, način plaćanja i završavate kupnju gumbom "Kupite sada".
1. Gumb "NARUČI ODMAH".
Za trenutnu kupnju, bez dodavanja drugih proizvoda sa web stranice, željeni proizvod možete naručiti klikom na narančasti gumb "Naručite odmah", gdje vas gumb odmah preusmjerava na "Završetak kupovine".
Podaci o uplatitelju" upisujete svoje podatke i sl
Jamstvo kupnje kupac može ostvariti isključivo za robu koju je naručio i kupio u internetskoj trgovini e-povoljno.com.hr . To dokazuje primljena faktura.
Odustajanje od ugovora potrošač priopćuje putem e-maila prodavatelja: info@e-povoljno.com.hr i. na broj telefona: 070 115 115, ili pisanim putem na adresu tvrtke: AY d.o.o., Cesta Dolomitskih odreda 10C, 1000 Ljubljana.
Obrazac za odustanak od ugovora dostupan je korisnicima ovdje.
Sukladno odredbi članka 43.č ZVPot, kod ugovora sklopljenih na daljinu ili izvan poslovnih prostorija, potrošač ima pravo obavijestiti tvrtku (pisanim putem, usmeno, na obrascu...) u roku od 14 dana odustaje od ugovora, bez potrebe da navede razlog svoje odluke. U tom slučaju potrošač se može teretiti samo za troškove iz stavka 7. članka 43.d ovoga Zakona.
U slučaju odustajanja od ugovora, tvrtka će vratiti sve primljene uplate odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora.
Društvo vraća primljene uplate potrošaču istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio, osim ako je potrošač izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove. Prema kupoprodajnim ugovorima, tvrtka može zadržati povrat primljenih uplata do prihvaćanja vraćene robe ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag, osim ako tvrtka ne nudi mogućnost da sama preuzme vraćenu robu.
Ako je potrošač već primio robu i odustaje od ugovora, vraća je ili predaje poduzeću ili osobi koju je poduzeće ovlastilo za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti od prve stavak članka 43.č ovog zakona, osim ako tvrtka ne ponudi, prihvatiti samo vraćenu robu. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako je poslana prije isteka roka za povrat od 14 dana.
Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja proizvoda. Potrošač nije odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako ga tvrtka ne obavijesti o pravu na odustanak od ugovora sukladno točki 4. stavka 1. članka 43.b.
U slučaju odustajanja od ugovora, potrošač primljeni proizvod vraća (priloži obrazac za odustanak od ugovora, daje izjavu i presliku računa) ili ga šalje poštom na adresu prodavatelja: AY d.o.o., Cesta Dolomitske odrod 10C, 1000 Ljubljana, Slovenija.
Potrošač je dužan proizvod vratiti prodavatelju neoštećen i u istoj količini, osim ako je proizvod uništen, oštećen, izgubljen ili mu je došlo do smanjenja količine bez krivnje potrošača. Potrošač ne smije nesmetano koristiti artikle do odustajanja od ugovora. Potrošač može pregledati i testirati proizvod u mjeri u kojoj je to potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje posljedica ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.
Jedini trošak koji potrošač tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak povrata artikla (u slučaju dostave naplaćuje se prema cjeniku dostavne službe i ovisi radi li se o pošiljci/paketu /teret).
U slučaju odustajanja od ugovora, kod kojeg je uzet u obzir bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Kupcu se vraća samo uplaćeni iznos.
U slučaju odustajanja od ugovora, poklon bon se smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon ili kao uplaćeni iznos na TRR korisnika.
U iznimnim slučajevima, kada proizvodi nisu vraćeni sukladno ZVPot-u, potrošaču možemo ponuditi kupnju samo tog proizvoda uz odgovarajuću naknadu koja se utvrđuje zapisnikom po povratu. Kupnja snižene vrijednosti uzima se u obzir nakon potvrde kupca putem e-maila.
Potrošač ostvaruje koristi od gore navedene otkupne naknade samo kada naruči drugi proizvod iste ili veće vrijednosti.
Pravo na povrat novca u slučaju jamstvenih prava i materijalnih nedostataka pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (neslužbeni pročišćeni tekst).
pritisnite gumb "Kupite sada" kako biste uspješno izvršili narudžbu.
Nakon završetka kupnje prikazat će vam se stranica zahvale i sažetak obavljene kupnje.
5Zamjena proizvoda
Potrošač ima pravo u roku od 14 dana od primitka robe obavijestiti tvrtku da želi zamijeniti proizvod, bez obrazloženja svoje odluke. Poruka se smatra pravovremenom ako je poslana u roku.
Ne prihvaćamo plaćanje otkupnine.
Roba mora biti vraćena tvrtki najkasnije u roku od 30 dana nakon obavijesti o odustajanju. Kupac snosi troškove slanja paketa koje šalje sa svoje adrese na adresu prodavatelja. Kupcu zamjenjujemo proizvod i šaljemo ga natrag o trošku prodavatelja.
Proizvod mijenjamo samo u slučaju:
* Ambalaža: Molimo da vanjska i unutarnja ambalaža u kojoj se nalazi proizvod ne budu oštećeni.
* Proizvod: Proizvod ne smije biti oštećen, prljav, izlizan, poderan, imati tragove korištenja, ne smije doći u kontakt s tjelesnim tekućinama i sl.
* Količina: Svi dijelovi paketa moraju biti uključeni u paket koji primimo. Ako jedan ili više dijelova nedostaje, ne možemo zamijeniti proizvod.
* Prilikom slanja proizvoda preporučamo da proizvod osigurate odn spakiraš u kartonsku kutiju a ne u kovertu.
* Proizvod možete poslati natrag u kartonskoj kutiji u kojoj ste primili proizvod. Ako se proizvod vrati oštećen, nažalost nećemo ga moći zamijeniti za Vas!
* Paket mora biti popraćen računom.
Ukoliko se proizvod vrati bez računa, paket ne možemo zamijeniti.
U ovom slučaju imate dvije mogućnosti:
1. Osobno preuzimanje paketa u našim prostorijama na adresi: AY d.o.o., Cesta Dolomitskega odreda 10C, 1000 Ljubljana, Slovenija
2. Dostava paketa o vašem trošku.
Vraćene proizvode razmatrat ćemo samo u slučaju gore navedenih zahtjeva i u slučaju da su poslani na adresu: AY d.o.o., Cesta Dolomitskih odredov 10C, 1000 Ljubljana, Slovenija.
6Jamstvo
Izjavljujemo da će proizvod raditi besprijekorno ako se korisnik pridržava priloženih uputa za uporabu. Tvrtka AY d.o.o. se obvezuje u jamstvenom roku od 45 dana popraviti/zamijeniti sve nedostatke i tehničke nedostatke koji bi nastali na proizvodu tijekom normalne uporabe. Artikli imaju jamstvo ako je to navedeno na jamstvenom listu ili računu.
Jamstvo vrijedi uz poštivanje uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenom listu ili na računu ili drugom zakonskom jamstvenom roku, ostali proizvodi imaju jamstveni rok propisan od strane proizvođača, sukladno zakonu pod sljedećim uvjetima: Prilikom reklamacije potrebno je priložiti važeću jamstveni list i račun za kupnju proizvoda (ili preslika oba); u jamstvenom roku servis smije obavljati samo (ovlašteni serviser ili AY d.o.o.)
* proizvod ne smije biti mehanički oštećen;
* proizvod mora biti u originalnoj ambalaži
* proizvod morate koristiti u skladu s uputama;
7Uskraćeno jamstvo:
Artikl koji je došao u servis i vještak je utvrdio da je reklamacija neopravdana (kupac snosi sve troškove dostave i popravka artikla).
* Materijalna greška: Artikl ima oštećenu, nepotpunu ili neoriginalnu ambalažu, ali je u besprijekornom stanju. Cijena je dodatno snižena, vrijedi navedeni jamstveni rok.
*Oštećen artikal: Artikl ima manja estetska oštećenja, mogu biti tragovi korištenja i oštećeno pakiranje. Cijena je dodatno snižena, vrijedi navedeni jamstveni rok.
* Rabljeni artikal: Artikl je kupac vratio. Korišten je i možda ima malo oštećenu ambalažu. Cijena je dodatno snižena, vrijedi navedeni jamstveni rok.
* Servisiran artikl: Artikl je servisiran u ovlaštenom servisu. Predmet je u savršenom radnom stanju. Cijena je dodatno snižena, vrijedi navedeni jamstveni rok.
8Povrat proizvoda
O odustajanju od ugovora i povratu kupljenih proizvoda potrošač obavještava ponuđača pozivom na telefon br. 02 749 1019 ili pisanim putem na e-mail adresu: info@e-povoljno.com.hr ili obrazac potrebno proslijediti na adresu: AY d.o.o., Cesta Dolomitske odrod 10C, 1000 Ljubljana, Slovenija.
Prije odluke da kupac odustane od ugovora, kupac može pregledati i testirati proizvod u mjeri u kojoj je to potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja.Kupac ne smije nastaviti koristiti proizvod do odustajanja od ugovora. Smatra se da je otkaz odn proizvod je poslan na vrijeme ako je pošiljka predana u roku. Mogućnost povrata proizvoda odn odustajanje od ugovora ne primjenjuje se u slučajevima određenim važećim zakonom kojim se uređuje zaštita potrošača.
Povrat kupoprodajne cijene bit će izvršen najkasnije u roku od 14 dana od primitka poruke o odustajanju ili od primitka vraćenog proizvoda (kupoprodajna cijena će biti vraćena na isti način plaćanja koji ste koristili, osim ako izričito ne zatražite povrat putem drugog načina plaćanja i ako ne nosite nikakve troškove.
Tvrtka može zadržati plaćanje dok se ne primi vraćena roba ili dok potrošač ne pošalje dokaz da je roba poslana natrag, ovisno o tome što se dogodi prije. Za detaljnije informacije o postupku povrata proizvoda nazovite 070 115 115. Ne primamo pošiljke s otkupninom. U slučaju da kupac ostvaruje pravo na povrat kupoprodajne cijene za proizvod sa stvarnim nedostatkom (tvornički oštećen proizvod), prodavatelj je dužan vratiti samo kupovnu vrijednost proizvoda.
9Važnije upute za povrat artikala:
Prilikom povrata proizvoda prodavatelju (AY d.o.o.) potrebno je priložiti obrazac za odustajanje od ugovora ili nedvosmislenu izjavu o odustajanju. Priložite i kopiju računa.
Adresa za prosljeđivanje (otpremu) artikala prodavatelju je AY d.o.o., Cesta Dolomitskih odreda 10C, 1000 Ljubljana, Slovenija.
Preporučujemo da koristite uslugu dostave koja se može pratiti i da artikle pravilno pripremite za transport (nemojte koristiti originalno pakiranje kao transportno pakiranje).
Troškove dostave uvijek snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno unaprijed. Ne prihvaćamo plaćanje otkupnine.
Ukoliko tražite jamstvo, popravljeni proizvod ćete najbrže dobiti ako jamstvo tražite izravno od proizvođača ili njegovog ovlaštenog servisa.
Sredstva koja imate na svom e-povoljno.com.hr računu možete koristiti samo u jednom paušalnom iznosu. U slučaju odustajanja od ugovora kod kojeg je iskorišten bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Na TRR korisnika ili drugo sredstvo plaćanja vraća se samo uplaćeni iznos, ukoliko to korisnik izričito zahtijeva. Prilikom odustajanja od ugovora, poklon bon se smatra sredstvom plaćanja te se iznos također vraća korisniku. Dobivena nagrada ni pod kojim uvjetima nije isplativa niti se vraća na račun.
U slučaju odustajanja od ugovora, kod kojeg je uzet u obzir bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku.
Na TRR korisnika vraća se samo uplaćeni iznos. U slučaju odustajanja od ugovora, poklon bon se smatra sredstvom plaćanja te se vraća korisniku. Dobivena nagrada ni pod kojim uvjetima nije isplativa niti se vraća na račun.
10Povrat proizvoda za pravna lica
Ako želite poslovni račun, prihvaćate uvjete poslovanja koji vrijede za tvrtke. Tvrtkama, samostalnim poduzetnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo povrat pošiljki artikala unutar jamstvenih uvjeta.
Pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana ili povrata kupoprodajne cijene, kao što je to slučaj za potrošače (fizičke osobe).
Za sva dodatna pitanja nazovite nas na +386 70 115 115 ili pišite na info@e-povoljno.com.hr .
Kupovnu cijenu vraćamo samo ako:
* Ambalaža: Molimo da vanjska i unutarnja ambalaža u kojoj se nalazi proizvod ne budu oštećeni.
* Proizvod: Proizvod ne smije biti oštećen, prljav, izlizan, poderan, imati tragove korištenja, ne smije doći u kontakt s tjelesnim tekućinama i sl.
* Količina: Svi dijelovi paketa moraju biti uključeni u paket koji primimo. Ako jedan ili više dijelova nedostaje, ne možemo zamijeniti proizvod.
* Prilikom slanja proizvoda preporučamo da proizvod osigurate odn spakiraš u kartonsku kutiju a ne u kovertu.
* Proizvod možete poslati natrag u kartonskoj kutiji u kojoj ste primili proizvod. Ako se proizvod vrati oštećen, nažalost nećemo ga moći zamijeniti za Vas!
* Paket mora biti popraćen računom.
Ukoliko je vraćeni proizvod oštećen ili bez priloženog računa, nećemo moći izvršiti povrat kupoprodajne cijene.
U ovom slučaju imate dvije mogućnosti:
1. Osobno preuzimanje paketa u našim prostorijama na adresi: AY d.o.o., Cesta Dolomitskega odreda 10C, 1000 Ljubljana, Slovenija
2. Dostava paketa o vašem trošku.
Preporučamo da proizvode koje želite vratiti ili zamijeniti pravilno osigurate ili zapakirate u prikladnu ambalažu za transport.
Vraćene proizvode razmatrat ćemo samo u slučaju gore navedenih zahtjeva i u slučaju da su poslani na AY d.o.o., Cesta Dolomitske odrod 10C, 1000 Ljubljana, Slovenija.
11Postupanje s oštećenim pošiljkama (kompenzacija)
Kada vam paket dostavi GLS Slovenija i ustanovite da je proizvod ili pošiljka oštećena, nedostaje sadržaj ili ima znakove otvaranja, možete podnijeti zahtjev za odštetu. Oštećenje je potrebno prijaviti u roku od 7 kalendarskih dana od dana primitka paketa na e-mail adresu info@e-povoljno.com.hr .si ili telefonom na broj 02 749 1019. Prilikom prijave oštećenja trebat će nam i fotografije paketa, ( unutarnje) pakiranje, oštećeni artikl, GLS naljepnicu i opis ozljede. Također se možete dogovoriti sa službenikom da oštećeni paket preuzme na Vašoj adresi.
STVARNA GREŠKA
Kada je greška stvarna?
* kada artikal nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet
* kada artikal nema svojstva potrebna za određenu namjenu za koju ga kupac kupuje, a za koju je prodavatelj znao ili je morao znati
* kada artikal nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno ugovorene ili propisane
* kada je prodavatelj isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.
Kako se provjerava prikladnost artikla?
Provjerava se drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, a istovremeno i izjavama proizvođača ili oznakama na samom artiklu.
Kako stvarna pogreška stupa na snagu?
O svakom stvarnom nedostatku kupac nas mora obavijestiti s točnim opisom proizvoda u zakonskom roku te nam ujedno omogućiti pregled artikla.
Obrazac za prijavu materijalne pogreške nalazi se: ovdje.
Pravo na isticanje materijalnog nedostatka na artiklu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. U obavijesti o pogrešci potrošač mora pobliže opisati pogrešku i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl. O nedostatku kupac može obavijestiti prodavatelja osobno, o čemu mu prodavatelj izdaje potvrdu, ili istu dostaviti u trgovinu u kojoj je artikal kupljen ili predstavniku prodavatelja s kojim je sklopio ugovor. Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon isteka dvije godine od isporuke artikla.
Smatra se da je nedostatak na robi već postojao u trenutku isporuke ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke. Prava potrošača iz stavka 1. prestaju protekom dvije godine od dana kada je obavijestio prodavatelja o stvarnoj pogrešci. Ako postojanje nedostatka na robi ili nepravilnosti u pruženoj usluzi nije sporno, tvrtka je dužna udovoljiti zahtjevu potrošača u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od osam dana.
12Rješavanje reklamacija
Ukoliko želite reklamirati proizvod ili vas zanimaju uvjeti oglašavanja, možete nas nazvati ili pisati na:
* email adresa: info@e-povoljno.com.hr
* zvati na broj telefona: +386 70 115 115
Reklamacije vezane uz ponudu i kupnju na web stranici rješava naš odjel za reklamacije koji je kupcu dostupan radnim vremenom od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati. Ugovorne strane su suglasne da će sve sporove rješavati sporazumno. U slučaju da se spor ne može riješiti, za rješavanje sporova nadležan je sud u Ljubljani.
Prihvaćanje predmeta vraćenih zbog jamstva ili materijalnog nedostatka
Kupac je dužan nakon obavljenog tretmana preuzeti artikl koji je predao prodavatelju na jamstveni ili drugi tretman.
Kupac preuzima artikl na mjestu preuzimanja na kojem ga je osobno predao prodavatelju, a ukoliko ga je poslao poštom, bit će mu vraćen na adresu za dostavu. Prodavatelj šalje obavijest kupcu o povratu artikla s razmatranja te ga poziva da preuzme pošiljku.
Kupac je dužan preuzeti artikl u roku od 14 dana od dana obavijesti. Ukoliko kupac ne preuzme artikal u navedenom roku, artikal se predaje prodavatelju na čuvanje na adresi njegovog skladišta: AY d.o.o., Cesta Dolomitskih odreda 10C, 1000 Ljubljana, Slovenija. Prodavatelj čuva artikl u vlastitom skladištu do isteka 6 mjeseci od dana obavijesti.
Za to razdoblje prodavatelj ima pravo na naknadu svih troškova skladištenja (1 €/dan) i pravo na naknadu svih troškova potrebnih za očuvanje artikla. Nakon isteka roka od 6 mjeseci od dana obavijesti, prodavatelj može predmet prodati putem internet trgovine e-povoljno.com.hr i kupovnu cijenu prenijeti na kupca po odbitku prodajnih i ostalih troškova prodavatelja. U slučaju da je vrijednost artikla neznatna, prodavatelj ga može donirati u dobrotvorne svrhe i u tom slučaju kupcu nema povrat novca.
15 dana prije isteka roka čuvanja od 6 mjeseci prodavatelj obavještava kupca o namjeravanoj prodaji ili darovanju stvari, nakon prodaje obavještava ga o postignutoj cijeni, nastalim troškovima i prijenosu preostalog iznosa kupoprodajne cijene. na transakcijski račun kupca.
13Odricanje od odgovornosti
Trgovac čini sve kako bi osigurao da stranica uključuje točne i ažurne informacije o proizvodima, cijenama i inventaru. Vodimo računa o točnosti podataka objavljenih na web stranici. Slike proizvoda na web stranici su stvarne, prikazuju stvarno stanje i daju karakteristike proizvoda (boje, dodaci).
Trgovac nastoji postići najveći stupanj ažurnosti i točnosti podataka objavljenih na web stranici. Ipak, smanjena razina performansi korištenog tehnološkog rješenja, unosa, prijenosa ili bilo koje druge obrade podataka može uzrokovati pogrešku koja se prikazuje na web stranici. U slučaju da posjetitelj web stranice smatra da su podaci prikazani netočno, može se obratiti trgovcu na navedene kontakt adrese. Trgovac nije odgovoran za povremeni nefunkcionisanje web stranica, eventualnu netočnost podataka, kao ni za moguću štetu nastalu korištenjem netočnih ili nepotpunih podataka te nemogućnosti pristupa i korištenja informacija na tim web stranicama.
Promotivne cijene i akcijski popusti vrijede do isteka zaliha.
Ponuditelj zadržava pravo onemogućiti web stranicu ili onemogućiti pristup istoj zbog tehničkih grešaka ili održavanja, što ujedno znači i onemogućeno korištenje internet trgovine. Ponuditelj nije odgovoran za nadoknadu bilo kakve štete ili troškova koji su korisniku nastali kao posljedica prekida rada, nerad ili prepreka u radu web stranice.
Ponuditelj nije odgovoran za štetu koja može nastati na korisnikovom hardveru, softveru ili drugoj opremi uslijed korištenja web stranice.
Korisnik mora osigurati odgovarajuću zaštitu opreme (antivirus i sl.) prije pristupa i korištenja web stranice.
Kupnjom i danim osobnim podacima svaki kupac pristaje na Opće uvjete poslovanja te dopušta daljnju komunikaciju isključivo e-mailom u svrhu informiranja o novostima, akcijama i sl.
U slučaju neslaganja, kupac je dužan obavijestiti tvrtku pisanim putem, poštom, na e-mail adresu info@e-povoljno.com.hr
ili na broj telefona 070 115 115.
14Zaštita osobnih podataka
e-povoljno.com.hr se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika sukladno ZVOP-1.
e-povoljno.com.hr na neodređeno vrijeme pohranjuje sljedeće podatke članova e-povoljno.com.hr : ime i prezime, e-mail adresu, kontakt telefon, primarnu adresu i adrese za dostavu, državu prebivališta, vrijeme i datum registracije i arhivu komunikacije s re-povoljno.com.hr .
e-povoljno.com.hr navedene osobne podatke koristi isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostale potrebne komunikacije s članom.
Podatke korisnika ni pod kojim uvjetima nećemo predati neovlaštenim osobama.
Za goste e-povoljno.com.hr čuva osobne podatke samo za vrijeme do ispunjenja narudžbe: ime i prezime, e-mail adresu, kontakt telefon, primarnu adresu i adrese za dostavu, državu prebivališta, vrijeme i datum registracije i arhivu komunikacije s e-povoljno.com.hr . Nakon izvršenja narudžbe pohranjuju se samo podaci koji se odnose na pojedinačnu narudžbu, a kojima se može pristupiti samo znajući broj računa i broj narudžbe.
Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, i to na način da osigurava sigurnost svoje e-mail adrese, korisničkog imena i lozinke, kao i odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svog računala.
OSTALE ODREDBE
Sva prava iz Zakona o zaštiti potrošača pripadaju kupcu. Svi ovdje navedeni uvjeti i pravila obvezuju kupca i tvrtku AY d.o.o. Sve eventualne sporove strane će rješavati sporazumno. U slučaju da se sporazum ne može postići, spor će rješavati nadležni sud u Ljubljani.Sklopljeni ugovori pohranjeni su u elektroničkom obliku na serveru tvrtke AY d.o.o. Razgled je moguć samo uz prethodnu najavu kupca.
PRAVILA I UVJETI KUPNJE U ONLINE TRGOVINI - e-povoljno.com.hr
Kupac potvrđuje da je upoznat s cjelokupnim tekstom pravila i uvjeta sudjelovanja u internet trgovini e-povoljno.com.hr (u daljnjem tekstu: Pravila) te da se s njima u cijelosti slaže. Pravila su podložna promjenama bez prethodne najave, stoga se kupcima koji se vraćaju na našu web stranicu savjetuje da ih pregledaju prije svake kupnje. Narudžba obvezuje tvrtku i kupca na važnost kupoprodajnog ugovora. Narudžba i račun čuvaju se u arhivi tvrtke koja je dostupna kupcu na uvid u sjedištu tvrtke, za što kupac daje pisano obrazloženje za uvid. Ugovor je sklopljen između kupca i tvrtke AY d.o.o. Cesta Dolomitski odrod 10C, 1000 Ljubljana.
15Prigovori i sporovi
Tvrtka AY d.o.o. pridržava se važećeg zakonodavstva o zaštiti potrošača i nastoji ispuniti svoju obvezu pružanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi.
U primeCookies
Pravna osnova
Temelj za poruku su izmjene i dopune Zakona o elektroničkim komunikacijama (Narodne novine br. 109/2012; dalje ZEKom-1), koje su stupile na snagu početkom 2013. godine, a donijele su nova pravila o korištenju kolačića i sličnih tehnologija za pohranjivanje podataka. informacije ili pristup informacijama pohranjenim na računalu ili mobilnom uređaju korisnika.
Što su kolačići?
Kolačići su male datoteke važne za rad web stranica, obično s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva.
Kolačić obično sadrži niz slova i brojeva koji se preuzimaju na računalo korisnika kada posjeti određenu web stranicu. Prilikom svakog sljedećeg posjeta web stranica će dobiti podatke o učitanom kolačiću i prepoznati korisnika.
Osim funkcije poboljšanja korisničkog iskustva, njihova namjena je drugačija. Kolačići se također mogu koristiti za analizu ponašanja ili identifikaciju korisnika. Zato razlikujemo različite vrste kolačića.
Vrste kolačića koje koristimo na ovoj web stranici
Kolačići koje koristimo na ovoj stranici slijede smjernice:
* Povjerenici za informacije RS (PDF)
1. Strogo nužni kolačići
Ova vrsta kolačića omogućuje korištenje bitnih komponenti za pravilan rad web stranice. Bez ovih kolačića usluge koje želite koristiti na ovoj web stranici ne bi ispravno radile (npr. prijava, sigurnost...).
2. Kolačići iskustva
Ova vrsta kolačića prikuplja podatke o tome kako se korisnici ponašaju na web stranici kako bi se poboljšala komponenta doživljaja web stranice (npr. koje dijelove web stranice najčešće posjećuju...). Ovi kolačići ne prikupljaju podatke koji bi mogli identificirati korisnika.
3. Funkcionalni kolačići
Ove vrste kolačića omogućuju web stranici da zapamti neke od vaših postavki i izbora (korisničko ime, jezik, regija...) i pruža napredne, personalizirane funkcije. Ove vrste kolačića mogu omogućiti praćenje vaših radnji na web stranici.
4. Oglašavanje ili ciljanje kolačića
Ovu vrstu kolačića najčešće koriste oglašivačke i društvene mreže (treće strane) kako bi vam prikazali ciljanije oglase, ograničili ponavljanje oglasa ili izmjerili učinkovitost reklamnih kampanja. Ove vrste kolačića mogu omogućiti praćenje vaših radnji na mreži.
Kontrola kolačića
Sami odlučujete koristiti kolačiće. Uvijek možete ukloniti kolačiće i time ukloniti svoju online vidljivost. Također, postavite većinu preglednika da ne prihvaćaju kolačiće.
Za informacije o mogućnostima pojedinih preglednika predlažemo da pogledate problem settings.ru, kupac se može povezati s feederom e-povoljno.com.hr putem broja telefona +386 70 115 115 ili e-mailom na info@e-povoljno.com.hr .
Prigovor se podnosi putem e-mail adrese info@e-povoljno.com.hr . Žalbeni postupak je povjerljiv.
Tvrtka AY d.o.o. svjestan je da je bitno obilježje potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i vremena i troškova potrebnih za rješavanje spora, što je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom.
Stoga AY d.o.o. nastoji u skladu sa svojim mogućnostima sve eventualne sporove riješiti mirnim putem. U slučaju da se sporazum ne može postići, spor će rješavati nadležni sud u Ljubljani.
16Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
Sukladno zakonskim normama, AY d.o.o. ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Potrošački sporovi.
e-povoljno.com.hr , koji kao ponuđač roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Republike Slovenije, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.